El I Concurso de Canción Asturiana "Cuenca del Nalón" afronta su recta definitiva. El certamen, celebrado en la Casa de Cultura de Pola de Laviana, vivió el pasado semana una disputada primera final en la que se subieron a las tablas seis cantantes, más otros dos intérpretes de la muestra infantil.

Liliana Castañón, de Mieres, eligió para su repertorio "Carromateros", "Cantar bien neña" y "Voy pa Llanes", esta última acompañada a la gaita por Alfonso de les Regueres, que el sábado sustituyó al gaitero oficial del certamen, Pablo Carrera. Fernando Entralgo, de Gijón, cantó "Pincheme con una espina", "Cuando oigo tocar la gaita" y "Onde la neblina posa", mientras que Ricardo Balmori, de Cabrales, se decantó por "Pol monte debaxu", "Facer un hórreo" (a la gaita) y "Si estimes el mío querer".

El mierense Javier Toral interpretó "Si quies que te cortexe" y, a la gaita, "De la raíz del manzanu" y "Pa castañes Tremañes". Por su parte, Jesús Alonso, de San Martín del Rey Aurelio se subió a las tablas para cantar "Arrea carreteru", "Carromateros" y "Viva la xente minera". "Al pasar por puertu" fue la única pieza interpretada con el acompañamiento de la gaita por parte de María Latores. La ovetense completó su actuación con "La mío neña" y "Arboleda bien plantada". En la muestra infantil participaron el joven gaitero Adrián González, con "Los pollos", y Paula Prieto, que cantó "Anda y señálame un sitio".